СУЧАСНІ ТРЕНДИ РОЗВИТКУ РИНКУ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ В СУСПІЛЬСТВІ, КЕРОВАНОМУ ДАНИМИ
DOI: 10.31673/2415-8089.2024.032733
Анотація
Стаття присвячена визначенню ролі електронної комерції в сучасних умовах впровадження цифрової трансформації в Україні; обґрунтуванню необхідності широкого використання можливостей інтернет-маркетингу з метою залучення споживачів товарів та послуг, а також ринкових партнерів для реалізації бізнес-проектів щодо успішного просування продукції на онлайн-платформах. У цій статті представлені основні показники та проаналізовано тенденції розвитку як світового, так і вітчизняного ринку електронної комерції. Аналіз статистичних даних дозволив виділити країни, що лідирують за обсягами світового електронного товарообігу. Визначено вагому роль та значення застосування інструментарію електронної комерції, особливо в складних суспільно-політичних умовах розвитку, що, тим самим, засвідчує необхідність використання інноваційних технологій з метою підвищення ефективності діяльності підприємств торгівлі на довгострокову перспективу.